برتر فون

واتساپ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان در سراسر دنیا محسوب می‌شود. محبوبیت این اپلیکیشن پیام‌رسان به اندازه‌ای است که شاید شما بخواهید بیش از یک حساب کاربری داشته باشید و اکانت شخصی و کاری خود را از هم جدا کنید.
همانطور که می‌دانید، واتساپ به‌طور پیش‌فرض این اجازه را به شما نمی‌دهد، اما راه‌هایی برای رفع این محدودیت و ساخت دو اکانت واتساپ در آیفون وجود دارد. با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید دو اکانت فعال داشته باشید:
✓۱- استفاده از WhatsApp Business
✓۲- استفاده از برنامه Whats up
آیا می‌توان با یک شماره دو اکانت واتساپ داشت؟
متاسفانه، شما نمی‌توانید از دو حساب کاربری واتساپ که به طور همزمان به یک شماره تلفن متصل هستند، استفاده کنید.
اگر برنامه Whats up را با همان شماره واتساپ قبلی خود راه‌اندازی کنید، یک رونوشت دقیق از WhatsApp Messenger موجود را شاهد خواهید بود.
استفاده از Dual WhatsApp در آیفون
برای ساخت دو اکانت واتساپ در آیفون، محدودیت‌هایی وجود دارد. در حال حاضر استفاده از یک شماره تلفن روی همان دستگاه میسر نیست. اما تا زمانی که از شماره تلفن‌های مختلف استفاده کنید، می‌توانید روی دستگاه خود دو اکانت واتساپ داشته باشید.
برای مشاهده و مطالعه جزییات هر روش، با کلیک روی عبارت ساخت دو اکانت واتساپ در آیفون می‌توانید متن کامل این مطلب را در سایت برتر دیجیتال مطالعه نمایید
نظر شما درباره ساخت دو اکانت واتساپ در آیفون چیست؟ آیا روش‌های دیگری برای استفاده همزمان از دو اکانت واتساپ سراغ دارید؟

بررسی گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE

Bartardigital Company · 16:50 1400/11/14

گوشی Samsung Galaxy S21 FE در تاریخ ۲۱ دی (۱۱ ژانویه ۲۰۲۲) در ایالات متحده معرفی و عرضه شده است. مدل 128/6GB آن ۶۹۹ دلار قیمت دارد و نسخه 256/8GB نیز با قیمت ۷۶۹٫۹۹ دلار فروخته می‌شود. قیمت آن ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از نسخه پایه گوشی Galaxy S21 است که ژانویه سال گذشته روانه بازار شده است.

اگر نگاهی به یک سال پیش بیاندازید، متوجه می‌شوید که نسخه Vanilla Galaxy S21 را در فروشگاه آمازون با قیمت ۷۵۰ دلار فروخته شده و قیمت آن در جمعه سیاه (Black Friday) ۲۰۲۱ حتی به کمتر از آن کاهش یافته است. حال این سوال مطرح می‌شود: چرا باید شاهد عرضه محصولی باشیم که ارتباط کمی با اکوسیستم محصولات سامسونگ دارد؟ آیا سامسونگ زمان زیادی برای عرضه این گوشی هوشمند صبر نکرده است؟

در متن کامل این مطلب به بررسی گلگسی S21 FE از نظر:

طراحی، صفحه نمایش، رابط کاربری/ سیستم عامل، عملکرد، صدا، تصاویر و ویدیو و در نهایتعمر باتری و شارژ سریع آن پرداخته‌ایم. برای مطالعه متن کامل و جزییات هر بخش روی عبارت بررسی گلگسی S21 FE کلیک نمایید.

نتیجه‌گیری

آیا تنها عیب سامسونگ گلگسی S21 FE در این واقعیت نهفته که خیلی دیر عرضه شده است؟ خیر؛ نقص اصلی آن، عمر متوسط باتری و همچنین سرعت شارژ سریع آن است که در سال 2022 کاملاً قدیمی شده است. عملکرد پایدار، طراحی موفق و جذاب، ماژول دوربین متقاعدکننده از جمله ویژگی‌های خوب این محصول است.

بررسی گلگسی S21 FE نشان می‌دهد که خیلی دیر عرضه نشده است و ویژگی‌های قابل قبولی دارد. گفتنی است که پشتیبانی نرم‌افزاری سه ساله و عرضه نسخه دیگری از اندروید، این گوشی هوشمند را از مدل پایه S21 متمایز می‌کند. هر دو نسخه قیمت تقریباً مشابهی دارند. بنابراین، چرا دستگاهی را انتخاب نکنید که یک سال بیشتر پشتیبانی می‌شود؟ طراحی جذاب، عملکرد فنی خوب و دوربین مناسب Galaxy S21 FE می‌تواند آن را به گزینه جذابی تبدیل کند.

نکات مثبت:

  • صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز روشن، صاف و باکیفیت
  • عملکرد تراشه Snapdragon 888 بدون تولید گرمای زیاد
  • طراحی شیک و مدرن (با وجود جنس پلاستیکی)
  • ماژول دوربین عریض و بزرگنمایی ۳ برابری
  • عملکرد عالی حالت شب دوربین
  • عرضه ۳ نسخه بعدی اندروید و پشتیبانی امنیتی تا ۴ سال
  • گواهی IP68

نکات منفی:

  • عمر باتری متوسط
  • شارژ سریع ۲۵ وات
  • نبود پشتیبانی از درگاه کارت حافظه یا جک ۳٫۵ میلی‌متری
  • نبود شارژر درون جعبه محصول
  • قیمت رقابتی نیست

هر کاری که Play Store با برنامه‌های گوشی شما انجام می‌دهد از طریق Google Play Services صورت می‌گیرد. این برنامه، زمان بروزرسانی اپلیکیشن‌های گوشی را اعلام می‌کند. همچنین ویژگی‌ها و تنظیمات جدید را معرفی می‌کند. Google Play Services، ارتباط نزدیکی با سیستم عامل اندروید دارد و به گوشی هوشمند شما اجازه می‌دهد که بدون ارتقاء به نسحه جدید اندروید از آخرین بروزرسانی‌های برنامه‌ها و بسته‌های امنیتی بهره‌مند شود. خدمات گوگل پلی با برنامه فروشگاه گوگل پلی یکی نیست؛ Google Play بستری برای خرید یا دانلود بازی‌های موبایل و اپلیکیشن‌هاست. برای همین نباید آن را با Google Play Services اشتباه گرفت.

مفهوم Google Play Services چیست؟

سرویس گوگل پلی یک لایه نرم‌افزاری‌ست که اپلیکیشن‌ها، سرویس‌های گوگل و اندروید را به یکدیگر متصل می‌کند. این برنامه همیشه در پس‌زمینه دستگاه‌های اندرویدی اجرا می‌شود و مواردی مانند اعلان‌ها (Notifications) را مدیریت می‌کند؛ از جمله زمانی که برنامه‌ای خواهان دسترسی به موقعیت مکانی است. این برنامه همچنین بخشی از Google Mobile Services یا GMS محسوب می‌شود. بروزرسانی Google Play Services مهم است. این برنامه اطلاعات حساس را از برنامه‌ها پنهان می‌کند. در اصل، فقط به اپلیکیشن‌های فروشگاه Google Play اجازه می‌دهد تا به APIهای گوگل متصل شوند. این برنامه ارتباط نزدیکی با Google Play دارد و آن را مدیریت می‌کند.

برای مشاهده روش‌های نصب و بروزرسانی روی عبارت  بروزرسانی Google Play Services کلیک نمایید.