شارژ سریع سامسونگ کار نمی‌کند؟! این راه‌ها را امتحان کنید.

فناوری شارژ سریع ویژگی بسیار کاربردی برای افرادی‌ست که از انتظار برای شارژ گوشی متنفر هستند. این امکان به شما کمک می‌کند که پس از یک مدت کوتاه برای شارژ گوشی، ساعت‌ها از تلفن خود استفاده کنید. اگر شارژ سریع روی گوشی گلکسی شما به درستی کار نمی‌کند یا تلفن شما کندتر از آنچه که باید شارژ می‌شود، با ما همراه باشید. ما راه‌هایی را برای رفع مشکل شارژ سریع گوشی‌های سامسونگ معرفی می‌کنیم. سامسونگ امکان شارژ سریع را در بسیاری از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند خود جای داده است. اگرچه این موضوع تاثیر زیادی روی فروش بالای محصولات این شرکت کره‌ای داشته است، اما گاهی اوقات می‌تواند مشکل‌ساز باشد.


رفع مشکل شارژ سریع گوشی‌های سامسونگ
۱. شارژر گوشی شما از امکان شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند
۲. برای رفع مشکل شارژ سریع، درگاه شارژر را تمیز کنید
۳. شارژر را به پریز برق دیگری وصل کنید
۴. گوشی خود را در حالت ذخیره انرژی (Power Saving) شارژ کنید
۵. گزین‌های Mobile Data و Wi-Fi را خاموش کنید
۶. برای رفع مشکل شارژ سریع، حافظه کش را پاک کنید
۷. گوشی خود را ریست کنید

 

شارژ سریع بی‌سیم سامسونگ
برخی گوشی‌های سامسونگ از قابلیت شارژ سریع بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند؛ اما نه تمامی مدل‌ها. در صورتی که گوشی شما از این قابلیت پشتیبانی می‌کند، می‌توانید یک شارژ بی‌سیم خریداری و از آن برای شارژ سریع دستگاه خود استفاده کنید. در این صورت مشکلات مربوط به شارژر سیمی را نخواهید داشت.
به احتمال زیاد یکی از روش‌های ذکر شده در این مطلب موجب رفع مشکل شارژ سریع گوشی‌های سامسونگ خواهد شد. با این حال، اگر هیچ یک از راه‌حل‌های گفته شده جواب نداد، شاید بروز یک مشکل سخت‌افزاری مانع از شارژ سریع تلفن هوشمند شما می‌شود.

برای مطالعه جزییات هر روش، می‌توانید متن کامل این مطلب را با کلیک روی عبارت رفع مشکل شارژ سریع مطالعه نمایید.