نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A52s

Bartardigital Company · 14:33 1400/08/13
نقد و بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A52s

صنعت گوشی‌های هوشمند با سرعت چشمگیری در حال حرکت است. چرخه‌های بروزرسانی گوشی‌های هوشمند به موجب رقابت شدید دائما کوتاه‌تر می‌شود. بنابران جای تعجب نیست که سامسونگ تنها چند ماه پس از عرضه Galaxy A52 5G نسخه بهتر آن را معرفی کند. این گوشی برای رقابت در بازار گوشی‌های برتر میان‌رده‌ طراحی شده است. با این حال، طبق روش معمول سامسونگ، این ارتقاء نامحسوس و با تمرکز روی تجربه و عملکرد همه‌جانبه است

سامسونگ Galaxy A52s تمامی ویژگی‌های یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه را دارد. اگرچه نسبت به دستگاه‌های پریمیوم در مواردی نظیر پردازنده سطح بالا و شارژ سریع دارای ضعف‌هایی هست، اما ویژگی‌هایی نظیر ساخت مناسب، نمایشگر عالی، دوام باتری بالا و پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت این موارد را جبران می‌کند.

در خصوص بررسی Galaxy A52s باید گفت که عملکرد این گوشی در طی هفت روز بررسی شده است. این دستگاه بر پایه اندروید ۱۱ و نسخه RP1A.200720.012.A528BXXU1AUH3 با پچ امنیتی June 1 اجرا شده است. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند به طور رسمی Samsung Galaxy A52s 5G نامگذاری شده، چراکه نسخه غیر 5G برای آن عرضه نشده است.

 

هر آنچه باید درباره گوشی Galaxy A52s بدانید

گوشی سامسونگ Galaxy A52s به عنوان نسخه ارتقا یافته‌ی گلکسی A52 5G محسوب می‌شود که اوایل سال جاری میلادی معرفی شد. به این ترتیب، این دو گوشی هوشمند از لحاظ زبان طراحی یکسان و تنها از نظر عملکرد و سرعت شارژ بهبود یافته است. این گوشی هوشمند از جایگاه خاصی در میان محصولات میان‌رده و باکیفیت سامسونگ برخوردار است و می‌توان از آن تا پیش از Galaxy S20 FE و حداقل تا زمانی که Galaxy S21 FE را ببینیم به عنوان یک گزینه مناسب یاد کرد. البته می‌توان گفت که گلکسی A52 5G همچنان می‌تواند دستگاه مناسبی برای افرادی باشد که نیازی به عملکرد اضافی ندارند و نمی‌خواهند هزینه بیشتری پرداخت کنند. سامسونگ Galaxy A52s در سه نسخه موجود است که تفاوت اصلی آن‌ها بین میزان حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی است. این گوشی در قالب چهار رنگ در دسترس است: مشکی، سفید، نعنایی و بنفش.


در متن کامل این مطلب به بررسی تخصصی گوشی Galaxy A52s پرداخته ایم تا ببینیم این دستگاه در مقایسه با گوشی گلکسی A52 5G بهتر است یا خیر؟ اگر شما هم خواهان گرفتن پاسخ این سوال هستید، می‌توانید با کلیک روی عبارت بررسی Galaxy A52s این مطلب را درسایت برتر دیجیتال مطالعه نمایید.