سرویس پیام‌رسان واتساپ (WhatsApp) اخیراً قابلیت پیام‌های ناپدید شونده (Disappearing Messages) خود را بروز کرده است. پیش از این، پیام‌های ناپدید شونده واتساپ پس از هفت روز حذف می‌شدند. اما با بروزرسانی اخیر می‌توان تنظیمانی اعمال کرد که پیام‌های ناپدید شونده از ۲۴ ساعت گرفته تا ۹۰ روز بعد حذف شوند.

این ویژگی که از شهریور گذشته در نسخه بتا قرار داشت، اکنون برای همه کاربران این پیام‌رسان در دسترس است. طبق اعلام قبلی واتساپ از طریق وبلاگ خود، این ویژگی از روز سه شنبه، ۱۶ آذر در دسترس همه کاربران قرار گرفته است. از این پس شما می‌توانید حذف خودکار پیام‌ها را برای مدت طولانی‌تری تنظیم کنید.

سال گذشته با اعمال کردن این گزینه، پیام‌ها تنها پس از ۷ روز ناپدید می‌شدند. اما بروزرسانی اخیر، به شما کمک می‌کنند که کنترل بیشتری روی چت‌های خود داشته باشید.

اکنون می‌توانید انتخاب کنید که پیام‌های شما تنها پس از 24 ساعت یا پس از 90 روز حذف شوند. شما می‌توانید این تغییرات را در نسخه اندروید و iOS اعمال کنید

اگر دوست دارید این قابلیت را روی همه چت های خود اعمال کنیم ولی با مراحل آن آشنا نیستید، می‌توانید متن کامل این مطلب را در سایت برتر دیجیتال مطالعه نمایید. برای مطالعه این مطلب لطفا روی عبارت پیام‌های ناپدید شونده واتساپ کلیک نمایید.

نظر شما درباره ویژگی Disappearing Messages و این بروزرسانی اخیر چیست؟ آیا از گزینه Disappearing Messages واتساپ استفاده می‌کنید؟